Els de sempre ens han declarat la guerra, per tant, si ets catala hauries de defensar la teva terra amb nosaltres. Ti esperem! 1er fem força, despres conquerirem! Visca Catalunya!
eiii sirius: EL clan es CIS (catalunya isnt spain). si veus que el lider tarda molt es pq no hi es aquest dies (crec). Si estas molt impacient també hi ha un clan catala que es el GIC (grup independet catala)
Al menos somos un pais.Algo ke vosotros nunca llegareis a ser.por mi encantado ke cataluña se separe de españa,menudo alivio no tener ke aguantar a + independentistas de mierda como tu
Un pequeño comentario sin ánimo de ofender: vamos a dejar la maldita política de lado que se supone que queremos pasarlo bien y no empezar a despotricar contra las ideas de uno o de otro.
Un petit comentari sense ánim d´ofendre: deixem la política de banda ja que es suposa que volem passar-ho bé en lloc de desbarrar contra les idees d´un o altre.
Als fatxes q els hi fiquin una pinya pel cul.
Visca Catalunya i la mare que ens va parir.
Volem una Catalunya lliure i independent i jo vull ser del clan dels catalans.
daixò... no soc catalana, soc valenciana... aixi que stavem junts als mateixos marrons (xD) i volia informacio del clan (on esteui tot aixo, i despres jo fique la meva)
pos aixo,